ن اصلا درد نداره
تنها چیزی که درد نداره مثل آب خوردن هست همین بخیه کشیدنه
نه نداره
اصلا متوجه نمیشی
اصلا درد نداره من ک خودم کشیدم هردو بارداری هام
نه نداره بی حس هست دیگه
برامن لیزری بود ولی فک نکنم درد داسته باشه
سعی کن زیاد نزاری بمونه ۸ روز اینا شد برو دکتر ببینه من این بخیه ها سزارین دومم دونه دونه دوخته بودن بعد شوهرم هی گفت صبر کن زوده نرو ۱۰ روز موندم رفته بود تو گوشتم قشنگ دهنم سرویس شد تا هر کدوم بکشه ولی اولی ک کشیدم یه سره بود اصلا حس نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.