بچه ها بگین چجوری کیسه ابتون ترکید شب یا روز بخاطر چی

۹ پاسخ

من ۳۵ هفته بودم صبح تو خواب کیسه ابم پاره شد

من بچه دومم نصف شب خیس شدم

من خواب بودم ۶ صبح ترکید ۳۴ هفته

بیمارستان ترکوندن

نماز صبح رو خوندم تو تخت دراز کشیدم یکدفعه ترکید

من ساعت ۳ شب از خواب بیدار شدم رفتم برم دسشویی جلو در دسشویی بدون درد و هیچی یهو همش ریخت😂 مثل یه پارچ اب گرم😂 اما خودم ترسیدم.... رفتم بیمارستان گف ترس نداره وقتی کیسه اب پاره بشه تا ۲۴ ساعت زمان داری

من اولیم، ساعت دو شب توی خواب حس خیسی کردم پاشدم دیدم ترکیده

من نشسته بودم داشتم تلوزیون نگاه میکردم‌ترکید

من بارداری اولم خیلی الکی پاره شد داشتم راه میرفتم یهو پاره شد

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان آیهان‌💙هامین مامان آیهان‌💙هامین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی