۵ پاسخ

من تو تاپیکام کتاب تغذیه تکمیلی از 7 ماهگی تا 6 سالگی دارم دکتر نوشته اگه خواستی از اون استفاده کن

اره من میدم

عزیزم بیسکویت چون شکر و مواد افزودنی هیچ خاصیت مفیدی نداره برای بچه

بله داديم

من میدم

سوال های مرتبط

مامان وردیله‌کم🐣 مامان وردیله‌کم🐣 ۱ سالگی
مامان دایان❤ مامان دایان❤ ۱ سالگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۶ ماهگی
مامان ❤️ نینی❤️ مامان ❤️ نینی❤️ ۷ ماهگی