اصلا بااین سونو بارداری میشم
متفورمین اوزیل ویتامین د اووژن لتروزول خوردم ولی برای ضخامت رحم لوبیا سبز آب پز کن بخورخوبه فکر کنم البته
این مایع آزاد چیه دیگه دوشب پیش اقدام کردم یعنی اسپرم یاچیزی دیگه است
گفت ۱۴یعنی بااین فولیکول باردارنمیشم
عزیزم دارو چی مصرف کرده بودی من ضخامتم همیشه پایینه
فولیکول غالب نداری
فولیکول بالغ نداری.
یه کیست هم داری تخمدان راست
رحم:
اندازه نرمال (۸۰x۳۷ میلیمتر) با بافت میومتر طبیعی و بدون توده.
ضخامت آندومتر ۸ میلیمتر است.
رابط آندومتر-میومتر به خوبی تعریف شده است.
تخمدانها:
تخمدان چپ: اندازه نرمال (۳۵x۲۰ میلیمتر) با بافت نرمال و بدون شواهدی از توده جامد یا کیستیک.
تخمدان راست: یک کیست کوچک با دیواره نازک (اکولوسنت) به ابعاد تقریبی ۲۹x۲۲ میلیمتر دارد.
فولیکولها و مایع آزاد:
بزرگترین فولیکول در تخمدان چپ ۱۲x۹ میلیمتر است. هیچ فولیکول غالب قابل توجهی در هیچ یک از تخمدانها دیده نمیشود.
مقدار کمی مایع آزاد در فضای CUL-DE-SAC (پوچ داگلاس) مشاهده شده است.
عزیزم چت بی تی بزنی بهت میگه
من واسه خودم زدم دیگه الان نمیتونم بزنم واست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.