۱۶ پاسخ

از روز اول پریودت بشمار روز ۱۳ برو سونو،دکترا میگن بهترین زمان سونو فولیکول ۱۳ هستش

بچه ها من روز دوازده رفتم دیروز فولیکول هیفده داشتم خوبه ؟؟؟؟

۱۱ تا ۱۶ سیکلت

بهترین کار اینه که کیت تخمک گذاری بزنی هروقت دو خط شد برو سونو واژینال بده

روز 9تا 14سیکلت

۱۲یا ۱۳سیکلت

بین ۱۰ تا ۱۴ میتونی بری

بین ۱۰تا۱۲سیکل میرن سونو برای فولیکول
از روز اول پریودی بشمار تا۱۰تا۱۲ روز یه روزش برو
ولی اگه میخوای برای تقویت فولیکول ها بری باید روز ۲_۳پریودی بری سونو برطبق همون بهت دارو بدن

اره واژینال بده

۱۳سیکلت برو سونو

۱۲ سیکل

روز ۱۲

بین10تا12سیکلت

ببین سیکلت چندروزه است نصبت ب اون برو

من دوازده رفتم

ده سیکلت

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته بیستم بارداری