از روز اول پریودت بشمار روز ۱۳ برو سونو،دکترا میگن بهترین زمان سونو فولیکول ۱۳ هستش
بچه ها من روز دوازده رفتم دیروز فولیکول هیفده داشتم خوبه ؟؟؟؟
۱۱ تا ۱۶ سیکلت
بهترین کار اینه که کیت تخمک گذاری بزنی هروقت دو خط شد برو سونو واژینال بده
روز 9تا 14سیکلت
۱۲یا ۱۳سیکلت
بین ۱۰ تا ۱۴ میتونی بری
بین ۱۰تا۱۲سیکل میرن سونو برای فولیکول
از روز اول پریودی بشمار تا۱۰تا۱۲ روز یه روزش برو
ولی اگه میخوای برای تقویت فولیکول ها بری باید روز ۲_۳پریودی بری سونو برطبق همون بهت دارو بدن
اره واژینال بده
۱۳سیکلت برو سونو
۱۲ سیکل
روز ۱۲
بین10تا12سیکلت
ببین سیکلت چندروزه است نصبت ب اون برو
من دوازده رفتم
ده سیکلت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.