خانم ها نگاه می کنید سونو من مشکل داره یانه

تصویر
۳ پاسخ

چه سونویی هست
روز چند سیکل رفتی سونو

همه چی نرماله و ضخامت آندومتر 5 میلی متره

سایز رحمت خوبه مکانش خوبه
سایز تخمدان خوبه
تنبلی تخمدان نداری
فولیکول غالب ۱۴ تو تخمدان راست داری
ضخامت اندومتر ۵ میلی متر
من اینارو فهمیدم

سوال های مرتبط

التماس دعا 😭😭 التماس دعا 😭😭 قصد بارداری
منتظر هدیه خدا منتظر هدیه خدا قصد بارداری
مامان علی مامان علی قصد بارداری