خانم ها سونو شکم و ولگن درد داره

۶ پاسخ

نه سونو شکمیه چرا باید درد داشته باشه اخه

ن دختر😂

نه بابا.
همون سونویی‌ه که باید یه عاااالمه آب بخوری و مثانه‌ت پر باشه.
یه ژل میزنن به شکم و ارگان‌های داخلی شکم و لگن رو با دستگاه سونو چک میکنند. بیشتر حس سردی و قلقلک داره (البته شاید برای همه حس قلقلک نداشته باشه. من خودم قلقلکی‌ام. انگشت بهم میخوره خنده‌م میگیره) بهرحال درد اصلا نداره. فقط ممکنه اونجایی که مثانه رو چک می‌کنند، حس کنی الان جیشت میریزه 😅

وای مال شوهرمه میگه نمی‌دم زشتع

نه حالا واژینال یکم درد داره ولی شکم و لگن هیچ دردی نداره

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان نفیسه مامان نفیسه هفته بیستم بارداری
مامان مامان امیر هادی مامان مامان امیر هادی ۳ ماهگی
مامان مامان امیر هادی مامان مامان امیر هادی ۳ ماهگی
التماس دعا 😭😭 التماس دعا 😭😭 قصد بارداری