۵ پاسخ

باز وضعیتت خوبه منکه یک سانتم باز نیست همه کاریم کردم بخدا دیگه دلم میخاد بشینم گریه کنم همش میترسم بستری شم امپول فشار بزنن با اونم زایمان نکنم بعد از کلی درد بفرستن سزارین

معاینه تحریکی نشدی؟!اکه دهانه رحمت نرم باش که زود جواب میده منم الان دوسانتم ولی درد ندارم و دهانه رحمم خیلی سفت🥺

تحمل کن حالا ک داری موکوس دفع میکنی بزودی زایمان میکنی انشاالله، هرچیزی به وقتش

منم همه کار میکنم یک سانت بازه دهانه رحمم
و خبری نیس
۳۹هفته و ۴روزمه

عزیزم خیلی سخته واقعا🥺
انشاا... هرچی زودتر دردای زایمانت شروع بشه و راحت ترین زایمانو داشته باشی

سوال های مرتبط