۴ پاسخ

من بچه اولم ۴۲ هفته سزارین اورژانسی شدم بااینکه خیلی تلاش کردم که درد زایمان بگیرم نشد بنظرم به همکاری خود بچه هم بستگی داره

آره همچنین بخدا دیگه خسته شودیم

من همه کار کردم دریغ از دردای منظم باید صبر کنیم تا وقتش بشه چاره ایی نیس من دیگ ناامید شدم

ورزش کن زیاد حتی اگه میتونی برو کوه

سوال های مرتبط