۷ پاسخ

منم همینم عزیزم . این رو بهش میگن فاز نهفته . یک هفته دردای قبل پریودی داشتم ، خفیف . دیروز یه درد شدید تر داشتم ک گفتم خودشه . ۲ ساعت بود تحمل کردم بعدش ول کرد . خورده درد هست . من رو ماما و پزشکم هفته ی پیش گفتن که همین هفته زایمان میکنی حتی نامه بستری دادن با اینکه رحمم ۲ سانت باز شده بود ، ولی فعلا امروز خبری نیست . سپردم به خدا . وقت اصلیشو اون تعیین میکنه نه بنده هاش

هزیزم شما مگه نمیخاستی سزارین بشید چرا طبیعی

من پنج صب دردم شدید میشه همش فک میکنم این بچه پنج صب ب دنیا میاد😁

دیگه بارداریه و هرلحظش یچیزه جدید،تا نی نیا بدنیا بیان😁اما در کل شب همیشه هم دردش اذیت کنندست شماهم که آخراشه طبیعیه،ایشالله بسلامتی گل پسرتو بغل بگیری همین روزا

فکر کردم اونجوری دیشب گفتی رفتی برا زایمان

منم شبا درد دارم 😢

میخواد آماده شی برای شب بیداری😅😅

سوال های مرتبط