من از قبل بارداری هام دوست داشتم یه پسر داشته باشم اسمشو بذارم آراز ،یه دخترم داشته باشم بذارم همراز 😅
خدام یه حالی بهم داد و هردوتاشو بهم داد 😁
منم برا پسرم
وضعیت منمهمینه😢
منم🥲
منمممم😭
لنا قشنگه
منم🫠🫠🫠
من که شوهرم از پنج سال پیش اسم دخترشو انتخاب کرده
منم مخالفتی نداشتم
دیگه تا فهمیدیم جوجه دختره با اسم خودش صداش میزنیم
خدا از دهنت بشنوه،همه اسما از نظر من ی جورین ی دوتا دونه هم که خوشم میاد شوهرم میزنه تو ذوقم که این چه اسمیه
من بین ۷و۸ تایی گیر کردم 😂🤣 حالا هرکدوم شو به شوهرم میگم میگه ن 😐
همچنان من🤷🏻♀️
دقیقا مثل من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.