من دنبال اسم دخترم چرا هیچی ب دلم نمیشینه🙁🙁🙁

۱۲ پاسخ

من از قبل بارداری هام دوست داشتم یه پسر داشته باشم اسمشو بذارم آراز ،یه دخترم داشته باشم بذارم همراز 😅
خدام یه حالی بهم داد و هردوتاشو بهم داد 😁

منم برا پسرم

وضعیت منم‌همینه😢

منم🥲

منمممم😭

لنا قشنگه

منم🫠🫠🫠

من که شوهرم از پنج سال پیش اسم دخترشو انتخاب کرده
منم مخالفتی نداشتم
دیگه تا فهمیدیم جوجه دختره با اسم خودش صداش میزنیم

خدا از دهنت بشنوه،همه اسما از نظر من ی جورین ی دوتا دونه هم که خوشم میاد شوهرم میزنه تو ذوقم که این چه اسمیه

من بین ۷و۸ تایی گیر کردم 😂🤣 حالا هرکدوم شو به شوهرم میگم میگه ن 😐

همچنان من🤷🏻‍♀️

دقیقا مثل من

سوال های مرتبط

مامان بلوط کوچولو مامان بلوط کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایلیا و آریا مامان ایلیا و آریا هفته بیست‌ونهم بارداری