لعنت به واکسن ۲ماهگی😭😭😭😭

تصویر
۳ پاسخ

اگه تب داره پاشویه نمک و آب ولرم هم انجام بده بهترین کارم سبک کردن تنش بوده آفرین

اخ ننه تب کرده.خیلی بد بود .دختر منم یه هفتس زده خواب و خوراکش ریخته بهم.مدام نق میزنه و گریه میکنه

تب داره یا درد داره؟

سوال های مرتبط

مامان کایان مامان کایان ۱۰ ماهگی
مامان ستیا👼🏻🤍 مامان ستیا👼🏻🤍 ۱۶ ماهگی
مامان پسری👶🏼 مامان پسری👶🏼 ۸ ماهگی
مامان مهدیار 🍼👼 مامان مهدیار 🍼👼 ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۳ ماهگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان کنجد خان🩵🍭🍼 مامان کنجد خان🩵🍭🍼 ۴ ماهگی