۳ پاسخ

سارا من پناه و بردم خرمی دکتر برای نفخش همین بیبی کر و نوشت گفتم تا کی بدم گفت تا دو هفته
ولی ب نظرم اگه کولیکش اذیت میکنه بگیر بده بازم از دکتر داروخونه بپرسید

خب اگر اذیت باید بدی
البته دو سه شب اول که ندی ممکنه هنوز واکنش نده بعدا دوباره کولیکش نشون بده

دکتر بمن گف تا ۶ ماهگی بده

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷🥹 مامان دلوین🩷🥹 هفته هشتم بارداری