خانما پسرم یهو یه پیچ دل درد میگیره چی بهش بدم خوبه

۶ پاسخ

دو روزه دختر منم اونجوریه

دخترمنم سه روزه دلپیچه داره با اسهال خفیف کپسول یوموگی واسش خریدم زینک هم دارم میدم اگه بهترنشد ببرمش دکتر

شربت دی سیکلومین برای دلپیچس

عرق نعنا اگه داری بده

سلام فکر کنم ویروس باشه پسر منم اینجوری شده بود اون تب هم داشت بردم دکتر بهش زینک داد با یه کپسول که باز میکنم میریزم تو ماست میخوره

قطره دلدرد از داروخانه بگیر یا عرق نعنا دوقاشق بده... یا نبات داغ

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه‌هام مامان مامان بچه‌هام ۲ سالگی