واسه دل درد شربت دی سیکلو مین بده برای اسهام قرص لوپرامید بده
پی پی نداره....دارو من بلد نیستم....من شکر سرخ و روغن زیتون میدم چون دختر من یا گشنشه یا پی پی نمیتونه بکنه تا بخوابه
مایعات زیاد بده اگر اسهالیش زیاده حتما ببر دکتر
آب بدن بچه خشک نشه
لوپرامید هم واسه اسهالی
البته که نبات سوخته هم عالیه
شربت دی سیکلومین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.