اگزما نیس؟
برا منم اینطوری شده دقیقا از چیه؟
اگزماس عزیزم
عزیزم انزیمای کبدی و دفع پروتئین رو چک کن
باید ازمایش های کبدی رو بدی
ممکنه کلستاز بارداری باشه
البته من کل بدنم اینجوری شده بود کلستاز نبود سیتریزین خوردم خوب شدم خیلی بیشتر بود از من
ولی دکتر برو ازمایشم بده ک کلستاز نباشه
از حساسیت هست نمیدونم چیزی خوردی که حساسیت بده یانه ولی ماهای اخر حساسیت به جفت شایع هست
حتما برودکترت
حساسیته برطرف میشه .. احتمالا گرمی خورده باشی
آزمایش آنزیم کبدی دادی؟
شاید چیزی خوردی حساسیت داده بهت.
مثل زردآلو...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.