خانوما برای آزمایش های غربالگری ۱۲ هفته باید ناشتا باسیم؟

۵ پاسخ

نه فقط رانی انبه ببر بخور

خیر.
اول سونوگرافی nt, رو انجام بدین و بعد آزمایش رو.

نوووو

نه عزیزم نیازی به ناشتایی نیست

نه نيازي نیست

سوال های مرتبط

مامان دنیای مامان مامان دنیای مامان هفته پانزدهم بارداری
مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری