۴ پاسخ

اره کم و زیاد میشد از اخرای ده هفته هم کلا خوب شد. دوباره از ماه پنجم گاهی درد میگیره بعد خوب میشه ولی مثل اوایل بارداری نیست

من اصن علائمی ندارم

من و خیلی نگران میشم

اره..سوتین نپوشی دردش کمتر میشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هفدهم بارداری