خانما یه موزیک ملایم بگید بذارمش‌ رو کلیپ سیسمونی

۲ پاسخ

یکی توی دلمه که فرق داره باهمه
من اینو خیلی دوست دارم

من اهنگ نفسم میگیره دلم به یه مو بنده رو گذاشتم خیلی قشنگ شد

سوال های مرتبط