۶ پاسخ

برو پیش متخصص ماما خوب نیس برای بارداری

برو یه جا دیگه ولی پمادهای قبلیت رو عوض کنن برات منم مثلت بودم یه قرص دیگه وپمادهای جدید داد خوب شدم

با اب ونمک خودتو بشور هرروز

پماد به تنهایی کافی نیست باید داروی خوراکی یا حتی تزریقی دریافت کنید.. زودتر به متخصص زنان مراجعه کنید چون توی بارداری عفونت خدایی نکرده باعث سوراخ شدن کیسه آب میشه

برو مجدد دکتر بهت قرص واژینال میده اون خوبت می‌کنه

من تخم شوید جوش دادم تو پریودی خوردم دوباره اخ من ردم میاد بزور میخورم یکم روغن زرد میریزم ۳ روز خوردم وعنبر نسارا دودکردم

سوال های مرتبط