ن ولی ب احتمال زیاد دیگ سینتو نگیره بعد از مدت کوتاهی
شیر خودتم کم میشه
نه عزیزم منم تا الان هر دو رو دادم اوکی بوده
ضرر که نداره ولی من همین کارو میکردم و پسرم ۳۵ روزش که بود دیگه سینه مو نگرفت هر کاری کردم هر تلاشی کردم نشد و کامل شیر خشکی شد.
سینتو ول میکنه ها الان سینه های من داره میترکه
فقط فاصله بندازحدااقل۲۰دقیقه یابیشتر
نه ضرری نداره
چه ضرری
بیمارستان دخترم بستری بود میگفت یوعده درمیون بده
گاها پیش میاد دوبار پشت هم شیرخشک بدی یا سینه بدی
اما بعضی بچه ها تو ی زمانی یکی پس میزنن
نه ولی سینتو ول میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.