۳ پاسخ

کلا هر چی شامل گاو میشه نخور
زرده تخم مرغ نخور پرتقال نخور
حریره بادام بهش نده
حالت دراز کشیده بهش شیر نده تو بغلت شیر بده
نوشابه و چیزای اسانس دار نخور
و چن تا دیگه بود
همم بالششو باید حالت شیب دار بذاری و به پهلو بخوابونی
بالش خیلی کمکت میکنه زود خوب بشه
همم سعی کن عاروقشو بگیری حتما

عزیزم لبنیات مثل ماست شیر گاو کره برای رفلاکس خوب نیست...پیاز،سیرخوب نیستچیزهای زیادی شیرین و ترش خوب نیست.موقع خواب یه بالشت زیر بالشت خودش بزار که حالت نود درجه پیدا کنه زیاد طاقباز نخوابه..اینم یه دوره کوتاهه زود میگذره نگران نباش

سلام
باید ببینی،به چه غذاهایی حساسیت داره؟
اگه شیر خودت میخوره باید رژیم بگیری
لبنیات، کافئین ، توت ها و....

سوال های مرتبط