۷ پاسخ

دور باشد میپره گلوش

منکه دراز کشیده میدم از اول بخاطر بخیه هام اذیت بودم نشسته ولی باید مراقب بود سینه نیفته رو مماغش😁

هنوز زوده

آره میتونی ولی با دستت سیته رو از دردماغش بگیر

نه عزیزم اشکالی نداره .راحت باش

زوده یکم

من دراز کشیده میدم یعنی بده😬😬

سوال های مرتبط

مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۲ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی