۱۱ پاسخ

کاش من اضافه هامو میشد بدم به شما😐😅

من هرچقد فعالیتم بیشتر میشه وزنمم باهاش اوج میگیره

قرص عوارض داره
ولی من پودر جوانه گندم بین استار میفروشم حتی برای دوران شیردهی هم خوبه

انقدر بدم میاد یکی راهکار میخاد میان میگن قدر بدون و بیا ازمنو بگیر و ال و بل

اخه استخون چ جذابیتی داره

منم لاغرم ولی هیچ راه خوبی پیدانکردم
قرصا ک پر عوارضن اصا میترسم بخورم
اگ دییدی کسی میگ بی عوارضه اطمینان نکن
طولانی مدت عوارض نشون میده
اشتبا نکنی


ولی یه چی شنیدم میگن بعد هروعده غذایی سه تا قاشق شیره انگور بخوری هم کم کم اشتهارو بازتر میکنه هم باعث جذب غذا میشه و چاقی

نمیشه شیر خشک بدی بهش؟که غذا میخوری بچسبه بت چاقت کنه.اگر نه که یع سجده کن رو به قبله بگو خدایا شکرت که لاغرم

اگر استعدادش نداری هیچی چاقت نمیکنه

وای منم همیشه در آرزوی چاقیم😅 لعنتی همه از شکم در اوردن متنفرن ولی من دوست دارم اصلا هم شکم در نمیارم

چیزی ک سریع تپل کنه ک واسه شما خوب نیست چون شیر میدی مسلما عوارض داره

ی سئوال ببخشیدا بچه اولت چند سالش بود ک دومی رو باردار شدی منم تقریبا شرایط تورو دارم استرس دارم بدجور

وای خدا کنه من حامله شم شیر بدم لاغر بشم😂😂😂 لاغری ارزوست برای خیلیا قدر بدون

قرص چاقی گندم دارم اصل میتونی استفاده کنی عزیزم برای زنان باردار و شیرده عالیه بدون عوارض و بدون بازگشت

خوب بگیرش از شیر عزیزم

سوال های مرتبط