از نظر سرگرم شدن و روابط اجتماعی خیلی خوبه . ولی از نظر مریض شدن خیلی بده . همش از هم ویروس میگیرن
خیلیییی خوبه واقعا یه چند ساعتم ادم برا خودش باشه عالیه😬
منم خواهرزادم خیلی میگه آرین رو ببرم چون اونم خودش تنها بود توی شمال و پسرشم همباز آنچنانی نداشت گذاشت مهد بچه اش خیلی خوش میگذره بهش همم خیلی علاقه داره کلیم دوس پیدا کرده
سلام عزیزم من دخترم از ۲/۵ فرستادمش مهد خیلی دوست داشت یه مدت تو مهد نشستم تا براش عادی بشه تقریبا ۲-۳ هفتهای زمان برد تا الان که خداروشکر خیلی خوبه گاهی من میبرمش گاهی پدرش دیگه براش مهم نیست حتما من ببرمش برعکس اون زمان خودش بهم میگه مامان برو خداحافظی میکنه
معایب بنظرم ندارم اما فایده خیلی روابط عمومی/ دوست یابی/ بازی دست جمعی / نوبتی بازی کردن/و.....
اون تایم دخترن پوشک داشت وقتی دید دوستاش میرن سرویس بهداشتی تمایل پیدا کرده بود از پوشک بگیرمش که قبل ۳ سالگی ۲ روزه از پوشک گرفتنمش...
از همه مهم تر مغز خودت آروم میشه اون چن ساعت عالیه حتما ببرش
من امروز دخترم و مهد زبان ثبت نام کردم، زیاد نیس تایمش هفته ای دو جلسه س، امروز که رفتیم دخترم اصلا داخلم نیومد همش گریه کرد نمیدونم درست بشه بره یا نع ☹️
روابط اجتماعیش یکم ضعیفه دوستدارم بهتر بشه
منم دوست دارم پسرمو بفرستم مهد ولی گفتن باید سرویس رفتن ینی خودشو شستن رو خوب یاد بگیره بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.