۹ پاسخ

سردشه

طبیعیه

اگ ب لخاظ دمتی بدنش خیالت راحته طبیعیه عزیزم کاهی نی نی ها اسنحوری میشن نکران نباش

اگه وقتی میلرزه، با دستت اون قسمت رو محکم نگهش داری،دستات نلرزه جای نگرانی نیست. این یه سندرمه که اسمش الان یادم رفت.بعضی بچه ها از بدو تولد دارن.با بالا رفت سنِ بچه، کمتر میشه. تا شش ماهگی خوب میشه.

طعبیعیه گلم

لرزش لب به خاطر خسته شدن فک نوزاد هستش

چون هنوز خیلی ضعیفن

روند رشد و تکامل نوزاده

من دخترم وقتی خوابش میبره و سینم دهنش باشه لباش شروع به لرزیدن میکنن

سوال های مرتبط

مامان لنا خانوم 🩷✨ مامان لنا خانوم 🩷✨ ۸ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان مَهوا مامان مَهوا ۷ ماهگی
مامان فرامرز مامان فرامرز ۱۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۲ ماهگی