انشالا سرم تزریق میکنی و همه چیز عالی میشه
خیلی زودم تو وقت خودش نی نی قشنگت به دنیا میاری🥰
از کجا فهمیذی کمشدع
مگه چند بوده
عزیزم من شنیدم میگم هندوانه،اما بازم برو پیش دکترت ببین چی میگه
چون بدن هرکس با هم فرق داره
اصلا نگران نباش
سریع مشکل حل میشه عزیزم 🥰
بیمارستان بری برات سرم مخصوص میزنن اما تو خونه هم چیزای آبدار و قندی بخور مثل هندونه و آبمیوه
عزیزم فقط هندونه بخور طالبی بخور و اب پرتقال. و اگر طول سرویکس بالا داری تخم شربتی بخور😍🙏🏻 و سعی کن شربت اب لیمو عسل با قرص ها بخوری میگن هلو هم خوبه
به من سرم داد بزنم سه تا ی روز در میون
اگه قندت بالا نیست هندونه بخور
مصرف زیاد مایعات
شکر خدا هفتت بالاست نگران نباش
اب هندوانه
من خیلی میوه خوردم آب خوردم.نمک کم کن.خوب میشه
هندونه و طالبی بخور
فکر کنم خیلی کم باشه یه سری سرم ث امپول میزنن من دختر اولم کم بود یه مقدار روزی دو لیتر آبمیوه طبیعی خوردم درست شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.