من فردا ازمایش گلوکز میدم تشنمه نمیشه آب بخورم

۶ پاسخ

اب مشکلی نداره میتونی بخوری

فقط اب میتونی

آب مشکلی نداره بخور

ولی به من گفت تا حد امکان نخوری بهتره دیگه مرحله دو رو دادم یه نصفه لیوان خوردم

من ازمایشگاه پرسیدم گفت اب مشکلی نداره بخور یه لیوان

آب بخور گلم مشکلی نداره

سوال های مرتبط