۵ پاسخ

والا من که همچی خوردم تازه اصلانم سخت نیس یبارناشتا خون میگیرن ی بار بعد شربت

یه شام مقوی بخور ک فردا ضعف نکنی باید دو سه سری خون بدی

ن عشقم هیچ ربطی نداره
من ک تا ۱۰ ساعت قبلش همه چی خوردم
۱۰ ساعت ناشتا بودم و صبحش آزمایش دادم و هیچ مشکلی هم نداشت

فلافل اشکال نداره بخور منم از ۸شب چیزی نخوردم صبح زود رفتم آزمایش تا۱۰تموم شد راحت

۸تا۱۲ساعت باید چیزی نخوری آب اشکال نداره قرص تیرویدم نخوری

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دختر پسری😊 مامان دختر پسری😊 ۵ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری