فردا ازمایش گلوکز دارم بنظرتون شام چی بخورم؟

۶ پاسخ

هرچیزی ک تاحالا میخوردی بخور خودتا گول نزن

سخت نگیر فقط چیزای شیرین نخور مثل بستنی کیک و شیرینی

من برنجی خوردم که گشنم نشه😐

هرچی که روتین داری میخوری من که آبگوشت و برنج خوردم که گرسنه نشم تا صبح

من شب ماکارونی خوردم

یچیز سبکی بخور
فرقی نمیکنه زیاد سخت نگیر

سوال های مرتبط