۱۶ پاسخ

من36هفته دنیا اومد بله برا دوقلو خطرناک فضا تنگ شده یه وقت بند ناف گیرکنه نمیتونه آزاد کنه

برای منم ۳۷ گفت برمیداره

منم دکترم گفت ۳۷ هفته عمل میکنم

عزیز ۳۶به بعد جنین کاملع
بچه ها بیشتر باشن تنگی نفس میگیرن چون جاشون تنگه ۳۶ هفته یا۳۷بهترین وقتع

من ۳۸ هفته سزارین شدم دکترت بهتر تشخیص میده چون همه شرایط بارداریت رو میدونه بهش اعتماد کن

دوقلو هارو نهایتن تا ۳۷هفته برمیدارند دیگه چون جاشون تنگ میشه احتمال خفگی هست خدایی نکرده
من خودم ۳۶هفته و ۳روز زایمان کردم
قرار بود ۳۷زایمان کنم دیگه لکه بینی گرفتم دکترم گفت الآنم اوکیه مشکلی نداره اگه برداریم

اگه مشکلی نباشه بتونی نگهداری خوبه برا بچه ها
من ۳۴هفته رفتم تاریخ دقیق زیمانمو بگن بستری کردن گفتن جاشون خیلی تنگ شده ضربان قلب یکی مشکل داشت

دکتر من ۳۶ هفته و ۶ روز تاریخ داده بود، با اینکه خیلی درد داشتم تا تاریخش نگه داشتم ولی تو اتاق عمل دکترم گفت به هر حال بچه ها امشب به دنیا میومدن. هم انقباض داشتم و هم بچه ها تو کانال زایمان بودن.

عزیز هرچی دکترت میگه چون دوقلو هستن اولا هر چه بزرگتر بشن برای رحمت سخت‌تر میشه و احتمال پارگی شکم در هفته های آخر زیاد میشه و خدایی ناکرده مجبوری رحمت را در بیاری و در ثانی احتمال خونرسانی به جنین کم میشه،
من خودم هفته ۳۲به دنیا اوردم

اگه میتونی بزار ۳۷ هفته زایمان کن ۳۶ هفته ۶ روز هم باشه باز تو پرونده میزنن نارس باید تا دو ماه که هفتگی ببری چکاب تا یه سال هم ماهانه بچه های من ۳۶هفته ۴ روز بدنیا اومدن همین برنامه امه

دکتر من گفت ۳۶
ولی منم‌دلم‌میخواد بشه بیشتر بمونه ولی نمی‌دونم چرا بیشتر نگه نمیدارن اکثرا

من ۳۷ هفته و ۳ روز زایمان کردم گلم.

آره دوقلو زودتر بر میدارن فقط به حرف دکترت گوش کن من تاسی چهارهفته تونستم نگه دارم

سلام گلم من ۳۷ هفته زایمان کردم

معمولا پایان سی شش هفته زایمان میکنن
بیشتر از اون برای دو قلو خطر داره
برای من هم پایان هفته سی و شش تاریخ زده بود اما من دردم زیاد شد اول هفته زایمان کردم

اگه دکترت مطمئن هستی شک ب دلت راه نده

سوال های مرتبط