۲ پاسخ

شاید داره دندون در میاره خداروشکر بچه منم دومی خوش غذاست چون غذا میزارم جلوش دیگه کاریش ندارم همین که دو تا قاشق خودش میخوره نعمتیه ولی موقع دندون بیشتر با غذا بازی میکنه منم دخالت نمیکنم
براش پنکیک درست کن هم وزندهی داره هم خودش میخوره

پسر منم همينه
از ١سالگي تاحالا وزن اضافه نكرده
الانم داره ٤تا دندون باهم درمياره
دكترش زينك پدياول داد واسه اشتها

سوال های مرتبط

مامان مهتا کوچولو🌙🐣 مامان مهتا کوچولو🌙🐣 ۲ سالگی