خانوما واسه تقویت اسپرم چ قرصی خوبه بگیرم؟

۱۱ پاسخ

من شوهرم محیط کاریش گرمه
دکتر برای تقویت بهش قرص ال کارنیتین 500 نوشت

خودمم هفته ای یه بار آمپول ب ۱۲ براش میزنم

همسر من فرتیل پلاس ساشه ای ، امگا سه ویتامین د هزار ، اسپریژن و اسید فولیک و ویتامین سی و کپسول آنتی اکسیدان آلپیک میخوره البته بهش آمپول سینال اف هم داده

خورد و خوراک خیلییییییی مهمه

قرص امگا و ویتامین ای

باید دکتر اورولوژی بره اون بنویسه براش

نه دکتربهم گفت هم برای سرعت وهم اندازع اسپرم این قرص عالیع خودتم بزن گوگل آزاده چ دکتربده چ نده ازادحساب میشه

بمن دکترداد اسپیروژن ۳۰تاشوگرفتم ۱۲۰۰ شبی ۱دونه گفت بده

ال کارتنین۱۰۰۰با امگا۳

فرتیل اید ، اسپریژن و اوومید

هیچی باید بره دکتر الکی این خوبه اون خوبه الکی میگن متاسفانه شوهره منم مشگل اسپرم داره نمیره دکتر خستم کرده الکی رفته داروخانه گفتن ابن دارو خوبه دو دفعه انداخت بعدش گذاشت یخچال نخورد یبار بره دکتر راحت اون تصمیم بگیره چی بده چی نده

سوال های مرتبط

مامی آینده مامی آینده قصد بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته سی‌وپنجم بارداری