سزارین واقعا به نظرم سخته من دوتا طبیعی زایمان کردم اینجور اذیت نشدم عوارض بی حسی افتاد تو سرم یک هفته مردم از سر درد
سلام گلم مبارکه بسلامتی انشالله قدم نو رسیده مبارک باشه
حال خودت و نی نی گلت خوبه 😍🥰🥰🥰
مبارک باشه عزیزم انشاا..ک خیلی زودخوب بشی قدمش پرخیروبرکت
عزیزم مبارک باشه قدم نو رسیده 🥰🥰😍😍
انشالله خدا قوتت بده
حالا روز اولته شکمت پاره کردن بچه اوردن بیرون چیزی کم ک نیس فوری خوب نمیشی خودتو تقویت کن تا میتونی گرمیجات بخور سردی نخور این مراحل رو میگذرونی
مبارک باشه عزیزم
بسلامتی عزیزم❤️
سزارین سخت بود یانه
خدارو شکر عزیزم که حالتون خوبه قدم کوچولوت مبارک ایشالله زیر سایه خودتون بزرگ بشه😍😍
بسلامتی عزیزم ممنون ♥🎁
بسلامتی عزیزم
بسلامتییییی
طبیعی بودی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.