۵ پاسخ

منم یک هفتست گرفتم تلخک زدم دیگه اصلا خودش سمتش نمیاد

کارتون بزار واسش

چون دیر گرفتیش و اگه یهویی گرفتیش طبیعیه باید تدریجی میگرفتی کمتر هم خودت هم بچه ات اذیت میشدین

بایدهرجوری هست سرشوگرم کنی تولیوان بهش شیرپاستوریزه بده
الان فصل خوبیه ببرش پارک خسته اش کن ک بهانه شیرنگیره
دائم یه چیزی بده دستش بخوره مثل میوه الان میوه های متنوع زیادهست

واسش خوراکی بخر عزیزم چوب شور بستنی هر چی دوس داره

سوال های مرتبط