۲ پاسخ

من بهش میدم الان
یه تیکه میبرم میدم خودش تودهنش میزاره بااب دهنش نرمش میکنه میخوره

من از۶ماهگیش تو چای یا آب جوش خورد میکنم لح میشه میدم میخوره،یا بربری باشه یخورده میدم دستش میخوره

سوال های مرتبط

مامان میراث مامان میراث ۷ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان 💮آیه💮 مامان 💮آیه💮 ۹ ماهگی