۳ پاسخ

آره من دوتا تخمدانم پر از کیست ریز بود یک سال زیر نظر دکتر بودم باردار نشدم سه ماه هیچ دارویی نخوردم باردار شدم

اره خیلیا عزیزم فقط باید زیر نظر دکتر باشی ک کنترل بشه بهتره برا اقدام

بله من

سوال های مرتبط

آنچه دلم خواست نه آن می شود... آنچه دلم خواست نه آن می شود... قصد بارداری
مامان نور چشمی مامان نور چشمی هفته دهم بارداری
مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 قصد بارداری