دستکش یدونه
من دخترم آخرای شهریور بدنیا اومد سه تا کلاه خریده بودم همشون استفاده شد
چون پاییز شد و هوا سرد شد خونمونم خیلی سرده تا سه چهار ماهگی شباهم کلاه میزاشتم گوشاش یخ نزنه
این نی نی مم شهریوره سه تا خریدم
ی دونه کافیه
من دستکش دوتا گرفتم کلاه هم چون می افته دیگه داخل سردی هوا زیادتر گرفتم
یکی دستکش
کلاه ک رو هر لباسی داره
دستکش اصن لازم نمیشه ولی محض اینکه داشته باشی ی دونه کلاهم هوا گرمه دوتا بگیر برا تو بیمارستان ورزش وقتی میاری خونه
مامان من یک عالم گرفت توی ست ۲۰ تکه هم داشت هیچی دیگ زیاد شد😄میمونه برای بچه های بعدی🤣
دستکش فقط برا چندروز اوله،، یکی بسه
دستکش فقط یدونه تو ست بیمارستانیمه
کلاهم یدونه ست داره یدونه هم جدا گرفتم
نینی های ما مرداد به دنیا میان فکر نکنم کلاه زیاد استفاده بشه
دستکش فوقش یدونه
کلاه من چندتا گرفته بودم دخترم اصلا نذاشت رو سرش بمونه
دستکش ک هیچی دیگه نهایتا یدونه چون میگن خوب نیس
کلاه هم چون گرمه دو سه تا نهایتا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.