سلام به هفته یازدهم❤️🥹
برای شمام دیر میگذره؟بیاین بگین در چه حالین؟

۱۱ پاسخ

واسه منم خیلی دیر میگذره ان شاء الله این دوران رو یدون دردسر سپری کنیم

خانما شکمتون امد بالا یا زوده؟

برای من خیلیی دیر میگذره خیلیی
شنبه باید برم ان تی کلی لحظه شماری میکنم

آره خیلی دیر میگذره مخصوصا اولاش
برای من تازه یکم عادی شده

سلام خوبی عزیزم؟
ببخشید شما هفتت بالا تره تجربه داری علاعم ها توی هفته من گذرا هستن میرن میان یا کلا هستن؟

دیرنمیگذره گلی چون منتظرآنومالی وذوق جنسیت داری بخاطراونه واینکه زیادنیاتوگهواره روزات کندترمیگذره من اصلن ازآنومالی به این ورنمیدونم کی 22هفته شدم

من رفتم تو ۱۵ هفته هر چند روز یه بار میشینم میزنم هفته به هفته میزنم جلو ببینم هر هفتهم کی میوفته بچه چقدره اندازه ی چیه🫠

اره واسه من خیلی(

خیلییی دیر میگذره مخصوصا وقتی حالتم خوب نباشه من ک همش بدنم گر گرفته و حالت تهوع پدرمو دراورده

سلام عزیزم
مبارکه🥹

اتفاقا برای من خیلی زود گذشت امروز به خودم اومدم دیدم نصف راه رو رد کردم

هرروزش انگار یساله

سوال های مرتبط

مامان گل پسر👣💙 مامان گل پسر👣💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هایلین خانوم🎀 مامان هایلین خانوم🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری