بلاخررررره رفتم هفته ۸ باردارییییی چقدر دیر میگذره🥹🥲❤️

۸ پاسخ

منم تااازه امروز رفتم تو 8 هفته و منتظرم که چهارشنبه برم سونو قلب

اره خیلی من تا ۱۳ برسم جونم در اومد انگار 😅

قرآن بخون زود میگذره من الان دو سه بار دارم میخونم خیلی عالیه به دلم و روحم حتی احساس میکنم با بچم آرامش میده

من انگار صد سالع تو۱۶هفته هستم😂 نمیگذرهعههه برم انومالی

هفته های بارداری هفته های انتظاره که دیر میگذره وقتی دنیا بیاد مث برق و باد میره...بچم الان ۱۳ماهشه باورم نمیشه

از ۱۲ هفته به بعد زود تر میگذره😁

برا منم تا ۱۲هفته مورچه ایی می گذشت الان انگاری زمان زودتر می گذره😊😊

بسلامتی 😇
خوش اومدی
تو ۸ هفته هم خبری نيست 😄
من باز منتظرم ۸ هفته کامل بشه برم سونو قلب ❤️

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
الهه ناز الهه ناز قصد بارداری