منم تااازه امروز رفتم تو 8 هفته و منتظرم که چهارشنبه برم سونو قلب
اره خیلی من تا ۱۳ برسم جونم در اومد انگار 😅
قرآن بخون زود میگذره من الان دو سه بار دارم میخونم خیلی عالیه به دلم و روحم حتی احساس میکنم با بچم آرامش میده
من انگار صد سالع تو۱۶هفته هستم😂 نمیگذرهعههه برم انومالی
هفته های بارداری هفته های انتظاره که دیر میگذره وقتی دنیا بیاد مث برق و باد میره...بچم الان ۱۳ماهشه باورم نمیشه
از ۱۲ هفته به بعد زود تر میگذره😁
برا منم تا ۱۲هفته مورچه ایی می گذشت الان انگاری زمان زودتر می گذره😊😊
بسلامتی 😇
خوش اومدی
تو ۸ هفته هم خبری نيست 😄
من باز منتظرم ۸ هفته کامل بشه برم سونو قلب ❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.