۱ پاسخ

سلام عزیزم خوبی
گلم برفک دهن بچت با فلوکونازول خوب شد
من د۸ترم الان چند روزه دهنش برفک داره با نیستاتین رفع نشد

سوال های مرتبط

مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی
مامان کاکول پسر مامان کاکول پسر ۱۴ ماهگی