۹ پاسخ

هرچه زودتر ختنه کنی بهتره

من 27 روزش بود. اذیتش فقط ادرار اوله. یه هفته هم حلقه افتاد و خوب شد.

چ روشی

ما۴۵روزگی اینابردیم خوب بودخداروشکرتاکوچیکه دستوپانمیزنه ببر

هرچی کوچیک تر بهتر ۴۰ روزش شد ببرش

من فردا میخام ببرم،انشالله که از اول تااخرش ب خوبی بگذره

۲۷ روزگی آرون ختنه کردم خداروشکر اذیت نکرد فقد باید داخل شیشه شیر یکمی شیر خشک درست کن ک گریه نکنه بخیه هاشم بعد ۴ روز افتاد

ماام خواسیم زودتر ختنه کنیم دکتر قبول نکرد
گفت زیر ۶ ماه زوده پوستش نازک و احتمال چسبندگی هست

هرچی کوچیک تر باشن بهتره کمتر اذیت میشن

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم🫀 مامان پسر کوچولوم🫀 ۱۳ ماهگی