هرچه زودتر ختنه کنی بهتره
من 27 روزش بود. اذیتش فقط ادرار اوله. یه هفته هم حلقه افتاد و خوب شد.
چ روشی
ما۴۵روزگی اینابردیم خوب بودخداروشکرتاکوچیکه دستوپانمیزنه ببر
هرچی کوچیک تر بهتر ۴۰ روزش شد ببرش
من فردا میخام ببرم،انشالله که از اول تااخرش ب خوبی بگذره
۲۷ روزگی آرون ختنه کردم خداروشکر اذیت نکرد فقد باید داخل شیشه شیر یکمی شیر خشک درست کن ک گریه نکنه بخیه هاشم بعد ۴ روز افتاد
ماام خواسیم زودتر ختنه کنیم دکتر قبول نکرد
گفت زیر ۶ ماه زوده پوستش نازک و احتمال چسبندگی هست
هرچی کوچیک تر باشن بهتره کمتر اذیت میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.