۳ پاسخ

معمولا ۶ ماهگی

اگه بچت روز شیر زیاد میخوره وزنش خوبه میتونی قطع کنی هروقت خواستی

عزیزم من گروه ایده غذا برای کوچولوهامون دارم اگه مایل بودی ایدی ایتا یا روبیکاتو بفرست عضوت کنم

من خودش نمیخورد میخابید،منم میخابیدم،بعضی وقتا ساعتای ۴ یا ۵ بیدار میشه شیرش میدم،وگر نه تا ۶ و ۷ شیر نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۸ ماهگی