بستگی به آزماشگاه داره اینجا تا ۹ میگیرن
آره نباید زیاد دیر کنی ۱۰ ۱۰ نیم تهایت
حداقل تا ۱۰ جواب آزمایش درست در میاد
نه من شده ساعت 1 ظهر رفتم ولی گرفتن گفتم ناشتا هستم اینم بگم وقتایی که اون موقع میرم مثلا ساعت 2 نصف شب اینا یچیزی میخورم که زیاد از ناشتا بودن نگذره
من هروقت رفتم گقتن تا ۹🤦♀️😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.