۵ پاسخ

بستگی به آزماشگاه داره اینجا تا ۹ میگیرن

آره نباید زیاد دیر کنی ۱۰ ۱۰ نیم تهایت

حداقل تا ۱۰ جواب آزمایش درست در میاد

نه من شده ساعت 1 ظهر رفتم ولی گرفتن گفتم ناشتا هستم اینم بگم وقتایی که اون موقع میرم مثلا ساعت 2 نصف شب اینا یچیزی میخورم که زیاد از ناشتا بودن نگذره

من هروقت رفتم گقتن تا ۹🤦‍♀️😬

سوال های مرتبط