مامانا دخترم ماهی یک سانت قد میکشه خوبه

۳ پاسخ

والا نمیدونم من خودم درگیرم با قد و وزنش 🤣

دکتر گفت بعد یه سالگی دیگه ماهی یه سانت قد میکشه

آره عزیزم عالیه دختر من چند ماه استپ قد و وزنی کرده بود

سوال های مرتبط

مامان دلاوا مامان دلاوا ۲ سالگی