۴ پاسخ

تا پارسال نسل فردا تو مشهد میگف نفری ۳۵۰۰ میشه

منم سقط قانونی داشتم دکتر بهم گفته انجام بدم

ما فامیل بودیم و سابقه سقط داشتم انجام دادم

سلام من انجام دادم چون بچم توی شکمم مرد گفتن باید کاریوتایپ و هول اگزوم انجام بدی سال قبل انجام دادم و خداروشکر مشکلی هم نداشتیم

سوال های مرتبط