تا پارسال نسل فردا تو مشهد میگف نفری ۳۵۰۰ میشه
منم سقط قانونی داشتم دکتر بهم گفته انجام بدم
ما فامیل بودیم و سابقه سقط داشتم انجام دادم
سلام من انجام دادم چون بچم توی شکمم مرد گفتن باید کاریوتایپ و هول اگزوم انجام بدی سال قبل انجام دادم و خداروشکر مشکلی هم نداشتیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.