چرااا من لگدای بچه رو توی لگنم حالیم میشه🫠🫠🫠🫠🫠

۳ پاسخ

چون هی میچرخه ،پاش اون سمتیه

منم 31 هفته رفتم سونو نوشته بود سر بچه پایینه
ولی لگداش تو پهلوهامه

بریچه لابد

سوال های مرتبط

مامان شاهپور مامان شاهپور ۶ ماهگی
مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی