۳ پاسخ

بیین بادام خیلی چربه من از مادرای دیگم شنیدم ؛ چربیش گلوی بچه رو میگیره و استفراغ میکنه

از بادامه

اگه رفلاکس داره بادوم نباید بدی بهش

سوال های مرتبط