اسپری سدیم کلراید بگیر .دوبار پاف بزن تو هر سوراخ بینی
من شیر خودمو میریزم خوب خوب شده
قطره سدیم کلراید بزن من دکتر داده میزنم همیشه بینیش که کیپ میشه با پوآر بینی بعدش تمیز میکنم
قطره بهت نداده مگه دکتر؟
سدیم کلراید میزنی تو دماغش نرم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.