۳ پاسخ

منم ۱۱ازادسازیم.و۳۱خرداد موعدمه...من سینه دردندارم یه تیرمیکشه ونوکش دردمیکنه.دلدردپریودی هم گاهیی میگیره ولی سریع ارومـمیشه

چندتا آزادسازی زدی؟؟

انشالله ک باردار باشی
منم داشتم پریود شدم

سوال های مرتبط